tv-new

Wij hechten veel belang aan onze dienst na verkoop.
Wij doen er alles aan om de technische vragen van onze gebruikers zo snel mogelijk te beantwoorden.

Onze helpdesk is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 19.00 uur. en zaterdag van 11.00 tot 16.00 uur
We zijn ook bereikbaar via e-mail: info@mega-tech.be

In geval van een probleem proberen wij u zoveel mogelijk telefonisch tot een oplossing te brengen,
anders kunt u een externe verbinding maken met de software TeamViewer.

In de mate van het mogelijke proberen we het probleem via de telefoon op te lossen of anders
via een externe verbinding met de TeamViewer-software. Met uw toestemming maken we dan een verbinding met uw computer met behulp van de inloggegevens die u ons bezorgt.

Indien een interventie op afstand niet mogelijk is, wordt er een afspraak gemaakt zodat wij zo snel mogelijk bij u op kantoor kunnen langskomen.

Met ons onderhoudscontract garanderen wij u een optimale service

1) Tout achat d'un nouveau logiciel donne droit à 90 jours d'assistance téléphonique. Les 3 mois passés, nous conseillons nos clients à souscrire un contrat de support pour avoir de l'assistance téléphonique et des mise-à-jours de notre logiciel.

2) Grâce à ce contrat de support, vous aurez un bon service après-ventes. Si vous avez l'internet, alors Mega-win se mettra à jours 4 - 5 fois par an. Vous bénéficierez des nouveautés intéressantes qu'on a ajoutés au logiciel et des corrections éventuelles (BUG-Fixe)