tv-new

Wij hechten veel belang aan onze dienst na verkoop.
Wij doen er alles aan om de technische vragen van onze gebruikers zo snel mogelijk te beantwoorden.

U kan terecht bij onze helpdesk van maandag tot vrijdag van 9u30 tot 19u30.
We zijn ook bereikbaar via e-mail: support@mega-tech.be

En cas de problème, nous essaierons de vous apporter une solution par téléphone dans la mesure du possible,
sinon on peut faire une connexion à distance avec le logiciel TeamViewer.

In de mate van het mogelijke proberen we het probleem via de telefoon op te lossen of anders
via een externe verbinding met de TeamViewer-software. Met uw toestemming maken we dan een verbinding met uw computer met behulp van de inloggegevens die u ons bezorgt.

Indien een interventie op afstand niet mogelijk is, wordt er een afspraak gemaakt zodat wij zo snel mogelijk bij u op kantoor kunnen langskomen.

Met ons onderhoudscontract garanderen wij u een optimale service

1) Bij elke aankoop van nieuwe software heeft u recht op 90 dagen telefonische ondersteuning. Na afloop van deze 3 maanden adviseren wij onze klanten een onderhoudscontract af te sluiten dat recht geeft op telefonische ondersteuning en updates van onze software.

2) Dit onderhoudscontract biedt u een goede service na verkoop. Als u op internet bent aangesloten, wordt MEGA-WIN 4 à 5 keer per jaar automatisch bijgewerkt. U krijgt toegang tot nieuwe, interessante functies die aan de software worden toegevoegd en eventuele bugs worden gecorrigeerd (BUG-Fixe).